WBS Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów dla branż technologicznych oraz produkcyjnych. Wspierając prestiżowe projekty w Polsce i za granicą, oferujemy naszym Kandydatom atrakcyjne oferty pracy dające możliwość rozwoju zawodowego i realizacji indywidualnych planów życiowych.

 

Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

Miejsce pracy: Sokołów Podlaski

 

Opis stanowiska pracy / zadania:
  • Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy.
  • Monitorowanie i obsługa zamówień klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
  • Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla Klienta w oparciu o jego wymagania.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta B2B.
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
  • Asertywność, proaktywność, terminowość i odpowiedzialność.
  • Umiejętność korzystania z systemów klasy ERP
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
Pracodawca oferuje:
  • Pracę w firmie produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Premia frekwencyjna i uznaniowa.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: ”Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Administratora, którym jest firma WBS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Grochowa 7, z przeznaczeniem do wykorzystania ich w celu realizacji obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacji dla podmiotów współpracujących z Administratorem. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej Administratora zamieszczonej na witrynie internetowej pod adresem https://www.wbspraca.pl/pl/polityka-prywatnosci

Podobne oferty pracy

Health Solution Advisor with German & English

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring...

2025-01-21