Ogłoszenie numer: 9939172, z dnia 2025-06-14
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta (język szwedzki / norweski / duński)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Odbieranie zapytań od klientów drogą telefoniczną, mailową i przez czat
- Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom platformy streamingowej
- Rozwiązywanie reklamacji z dbałością o pozytywne doświadczenie klienta
- Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwsza linia kontaktu
Wymagania
- Znajomość języka szwedzkiego / norweskiego / duńskiego na poziomie C1 oraz angielskiego minimum B2
- Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja własnej pracy
- Sprawność w poruszaniu się po systemach komputerowych i mile widziane doświadczenie z CRM
- Gotowość do pracy zmianowej – elastyczne godziny zgodne z rynkiem językowym
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 10 000–11 000 PLN brutto w zależności od języka
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Nowoczesne biuro w Warszawie lub opcja relokacji z pełnym wsparciem
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit, karta sportowa
- Dofinansowanie do kursów, szkoleń i nauki języków obcych (angielski, niemiecki)
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i realna ścieżka rozwoju zawodowego
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Lava Group S.C /
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...