Ogłoszenie numer: 9939172, z dnia 2025-06-14

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta (język szwedzki / norweski / duński)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Odbieranie zapytań od klientów drogą telefoniczną, mailową i przez czat
  • Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom platformy streamingowej
  • Rozwiązywanie reklamacji z dbałością o pozytywne doświadczenie klienta
  • Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwsza linia kontaktu

Wymagania

  • Znajomość języka szwedzkiego / norweskiego / duńskiego na poziomie C1 oraz angielskiego minimum B2
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja własnej pracy
  • Sprawność w poruszaniu się po systemach komputerowych i mile widziane doświadczenie z CRM
  • Gotowość do pracy zmianowej – elastyczne godziny zgodne z rynkiem językowym

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie: 10 000–11 000 PLN brutto w zależności od języka
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Nowoczesne biuro w Warszawie lub opcja relokacji z pełnym wsparciem
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit, karta sportowa
  • Dofinansowanie do kursów, szkoleń i nauki języków obcych (angielski, niemiecki)
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i realna ścieżka rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Lava Group S.C / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

AMIGO-HURT Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Specjalista obsługi klienta

Concentrix / dolnośląskie, Wrocław

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...