Ogłoszenie numer: 9934150, z dnia 2025-06-15

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Miejsce pracy: Jasło

 

Opis stanowiska

  • Stała współpraca i budowanie relacji z klientami,
  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji,
  • Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS,
  • Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki),
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Komunikatywność, otwartość i chęć nauki – doświadczenie nie jest wymagane!
Mile widziane:
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Profesjonalny onboarding, który ułatwi start,
  • Rozwój poprzez udział w szkoleniach i projektach,
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
  • Dopłaty do karty sportowej i kursów językowych,
  • Kolonie i paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników,
  • Świadczenia socjalne i zapomogi losowe,
  • Zniżki na firmowe produkty i drużyny sportowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Lava Group S.C / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

AMIGO-HURT Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Specjalista obsługi klienta

Concentrix / dolnośląskie, Wrocław

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...