Ogłoszenie numer: 10144454, z dnia 2025-08-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Miejsce pracy: Jasło
Opis stanowiska
- Stała współpraca i budowanie relacji z klientami,
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji,
- Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS,
- Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki),
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność, otwartość i chęć nauki – doświadczenie nie jest wymagane!
- Znajomość języka angielskiego,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Profesjonalny onboarding, który ułatwi start,
- Rozwój poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
- Dopłaty do karty sportowej i kursów językowych,
- Kolonie i paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników,
- Świadczenia socjalne i zapomogi losowe,
- Zniżki na firmowe produkty i drużyny sportowe.
Podobne oferty pracy
Polish-English Travel Customer Service Support Specialist
TTEC /
What You’ll be Doing Do you have a passion for helping others and giving them peace of mind? In this role, you’ll work to resolve the customer’s issues before escalating to the next level. Whether it’s getting answers for customers quickly, consulting on...
Agent Obsługi Pasażerskiej PRM
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji osobom starszym, niewidomym, niesłyszącym lub z innymi...
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...