Ogłoszenie numer: 10056790, z dnia 2025-07-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Miejsce pracy: Jasło

 

Opis stanowiska

  • Stała współpraca i budowanie relacji z klientami,
  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji,
  • Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS,
  • Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki),
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Komunikatywność, otwartość i chęć nauki – doświadczenie nie jest wymagane!
Mile widziane
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Profesjonalny onboarding, który ułatwi start,
  • Rozwój poprzez udział w szkoleniach i projektach,
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
  • Dopłaty do karty sportowej i kursów językowych,
  • Kolonie i paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników,
  • Świadczenia socjalne i zapomogi losowe,
  • Zniżki na firmowe produkty i drużyny sportowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Support Specialist with Danish in the retail industry

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego

DEKRA Praca Sp. z o.o. / małopolskie, Niepołomice

Zadania: przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej rozliczenie płatności na kontach klientów...

Customer Service Professional with Georgian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...