Ogłoszenie numer: 10112600, z dnia 2025-07-29
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila
- Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych działań
- Współpraca z zespołem w celu osiągania wyznaczonych celów
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego (poziom C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Dobra znajomość pakietu MS Office i sprawne posługiwanie się komputerem
- Zaangażowanie, samodzielność oraz chęć nauki
- Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
- Umiejętność planowania i pracy pod minimalnym nadzorem
- Dokładność i sumienność
Oferujemy
- Umowę dopasowaną do Twojej sytuacji (umowa o pracę lub zlecenie)
- Pracę w pełni zdalną od poniedziałku do piątku (godziny dzienne)
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do okularów i urlopu
- Program rozwoju zawodowego oraz wsparcie międzynarodowych zespołów
- Bony okolicznościowe oraz program poleceń pracowniczych
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
KERA AWAK Sp. z o.o. /
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
KERA AWAK Sp. z o.o. /
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...
Konsultant Back Office
Concentrix /
Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy. Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami RODO, zapewnienie poufności danych. Profesjonalna i zrozumiała...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Klient portalu Praca.pl /
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować w sytuacjach...