Ogłoszenie numer: 10112600, z dnia 2025-07-29

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila
  • Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych działań
  • Współpraca z zespołem w celu osiągania wyznaczonych celów

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego (poziom C1)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i sprawne posługiwanie się komputerem
  • Zaangażowanie, samodzielność oraz chęć nauki
Mile widziane:
  • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
  • Umiejętność planowania i pracy pod minimalnym nadzorem
  • Dokładność i sumienność

Oferujemy

  • Umowę dopasowaną do Twojej sytuacji (umowa o pracę lub zlecenie)
  • Pracę w pełni zdalną od poniedziałku do piątku (godziny dzienne)
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do okularów i urlopu
  • Program rozwoju zawodowego oraz wsparcie międzynarodowych zespołów
  • Bony okolicznościowe oraz program poleceń pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

KERA AWAK Sp. z o.o. / wielkopolskie, Buk

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

KERA AWAK Sp. z o.o. / podkarpackie, Rzeszów

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...

Konsultant Back Office

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy. Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami RODO, zapewnienie poufności danych. Profesjonalna i zrozumiała...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować w sytuacjach...