- Przyjmowanie i sprawdzanie zamówień w systemie SAP, weryfikacja dostępności stocku i minimalnych ilości lub wartości zamówień, kontrola cen netto
- Organizacja terminowych i kompletnych dostaw, utrzymanie odpowiedniego poziomu obsługi klienta
- Informowanie o dostawach: mailowo, telefonicznie i przez platformy klientów
- Budowanie skutecznych relacji z klientami
- Współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie logistyki, przesyłanie zamówień według wymagań
- Dokumentowanie dostaw (WZ/Listy Przewozowe) i fakturacje
- Współpraca z Działami Planowania, Finansów, Sprzedaży, Logistyki, Quality
- Zarządzanie zwrotami i reklamacjami klientów zgodnie z procedurami
- Wykształcenie minimum licencjackie
- Preferowane doświadczenie w międzynarodowym środowisku lub w sektorze FMCG
- Umiejętność komunikacji w języku angielskim na poziomie konwersacyjnym
- Biegłość w obsłudze MS Office
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Zorientowanie na procesy biznesowe, otwartość na zmiany
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umowa zlecenia na 3 miesiące, praca w biurze w Warszawie, okolice Ronda Daszyńskiego
- Dynamiczne i elastyczne środowisko pracy
- Możliwość nauki i rozwoju zawodowego
- Szansa na długoterminową karierę w globalnej firmie
Podobne oferty pracy
Polish-English Travel Customer Service Support Specialist
TTEC /
What You’ll be Doing Do you have a passion for helping others and giving them peace of mind? In this role, you’ll work to resolve the customer’s issues before escalating to the next level. Whether it’s getting answers for customers quickly, consulting on...
Agent Obsługi Pasażerskiej PRM
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji osobom starszym, niewidomym, niesłyszącym lub z innymi...
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...