Planika produkuje i sprzedaje na całym świecie ekologiczne kominki. Zatrudniasz się u nas, żeby mieć interesującą pracę, ale otrzymasz znacznie więcej: lepszego szefa, lepszą przyszłość i wizję rozwoju osobistego. Poczujesz się jak dzieciak, który zamienił landrynkę na jajko niespodziankę. Przystępując do naszego zespołu, będziesz mógł wybrać zadania, które w naturalny sposób uwielbiasz robić. A wynagrodzenie? Sam siebie wycenisz. Pieniądze pójdą w ślad za dobrymi pomysłami. Nasza organizacja ma nietypowy i eksperymentalny sposób zarządzania polegający na braku sztywnej struktury, w której każdy ma poczuć się wolny. Ta swoboda skłania do zaangażowania i brania odpowiedzialności za firmę. W formularzu aplikacyjnym dopisz zdanie „Jestem stworzony do takiej pracy”. My zaprosimy Ciebie na drzwi otwarte, podczas których będziesz miał możliwość zobaczyć jak pracujemy, co robimy i dlaczego to działa. Dowiesz się jak to robimy, żeby mieć takich klientów jak Bill Gates, Cristiano Ronaldo czy Szejk Abu Zabi. Opowiemy Ci jak błyskawicznie awansować w hierarchii kompetencji, co robić żeby zdobyć nowe umiejętności. Na pierwsze spotkanie nie musisz mieć CV, wystarczy chęć poznania nowych możliwości w innym otoczeniu.

Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Zadania:
  • Obsługa i realizacja zamówień
  • Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import)
  • Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw
  • Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi
  • Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i księgowością
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Znajomość MS Excel
  • Bardzo dobra organizacja pracy
Mile widziane
  • Doświadczenie w obszarze logistyki
  • Dobra znajomość procedur celnych i transportowych
Oferujemy:
  • Pracę w innowacyjnym przedsiębiorstwie,
  • Szkolenia wstępne i rzetelny program wdrożenia do pracy,
  • Wpływ na działania firmy,
  • Wspieranie rozwoju osobistego,
  • Partnerskie stosunki i luźną atmosferę,
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Schenker sp z o.o. / dolnośląskie, Wrocław, ul. Zarembowicza 40

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w...

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Schenker sp z o.o. / śląskie, Pyskowice, ul. Poznańska 10

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w...

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Schenker sp z o.o. / łódzkie, Łódź, ul. Nowe Sady 11/13

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Arthrex Polska / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42

Twój zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska; Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówień,...