Specjalista ds. Obsługi Klienta i sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
  • Rejestracja zamówień za pomocą aplikacji.
  • Informowanie klientów o zamówieniach i ich modyfikacja.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż produktów.
  • Wysoka jakość obsługi klienta oraz rozwiązywanie zapytań.
  • Komunikacja z klientami i zarządzanie danymi za pomocą narzędzi CRM.
  • Identyfikacja okazji sprzedażowych w celu zwiększenia obrotów.
  • Monitorowanie i raportowanie anomalii w obsłudze klienta.
Wymagania:
  • Orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe, pro-klienckie nastawienie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Znajomość pracy z systemami CRM.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z perspektywami długoterminowymi.
  • Opcja pracy zdalnej lub hybrydowej.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju przez szkolenia i wsparcie rozwoju kompetencji.
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta i sprzedaży

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / lubelskie, Lublin

Zakres obowiązków: Rejestracja zamówień za pomocą aplikacji. Informowanie klientów o zamówieniach i ich modyfikacja. Aktywna sprzedaż i dosprzedaż produktów. Wysoka jakość obsługi klienta oraz rozwiązywanie zapytań. Komunikacja z klientami i...

Specjalista ds. Obsługi Klienta i sprzedaży

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Zakres obowiązków: Rejestracja zamówień za pomocą aplikacji. Informowanie klientów o zamówieniach i ich modyfikacja. Aktywna sprzedaż i dosprzedaż produktów. Wysoka jakość obsługi klienta oraz rozwiązywanie zapytań. Komunikacja z klientami i...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Zakres obowiązków: Rejestrowanie zleceń produktów i usług w aplikacjach dedykowanych Informowanie klientów o zamówieniach, ich modyfikowanie, wsparcie w obsłudze oferty Aktywna sprzedaż oraz dosprzedaż produktów i usług Zapewnienie wysokiej jakości...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Zakres obowiązków: Rejestrowanie zleceń produktów i usług w aplikacjach dedykowanych Informowanie klientów o zamówieniach, ich modyfikowanie, wsparcie w obsłudze oferty Aktywna sprzedaż oraz dosprzedaż produktów i usług Zapewnienie wysokiej jakości...