Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Opis stanowiska:
  • Standardowa obsługa klientów,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży,
  • Utrzymanie standardów ekspozycji towarów,
  • Wystawianie dokumentacji handlowej,
  • Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso,
  • Zarządzanie reklamacjami,
  • Ochrona mienia firmy,
  • Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
  • Min. 1 rok doświadczenia w handlu i obsłudze klienta,
  • Umiejętności handlowe,
  • Doświadczenie w aktywacji klientów,
  • Zaangażowanie i pozytywne nastawienie,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Łatwość w komunikacji interpersonalnej,
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Umowa o pracę na pełen etat,
  • System premiowy zależny od wyników sklepu i osiągnięć osobistych,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Prywatna opieka medyczna i dofinansowanie do sportu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta

Benefit Systems SA / mazowieckie, Warszawa, Plac Europejski 2

Na rozgrzewkę kilka pytań Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i kluczowego oraz sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

KERA AWAK Sp. z o.o. / wielkopolskie, Buk

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

KERA AWAK Sp. z o.o. / podkarpackie, Rzeszów

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Grupa Pascal / łódzkie, Łódź

Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych. Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań....