Ogłoszenie numer: 10031744, z dnia 2025-07-16
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Realizacji Zamówień
Miejsce pracy: Gryfice
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa klientów krajowych i zagranicznych.
- Realizacja zamówień oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów sprzedażowych.
- Organizacja wysyłek i przygotowywanie dokumentacji eksportowej we współpracy z agencjami celnymi.
- Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań klientów.
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi.
- Wprowadzanie danych do systemu (SAP) oraz aktualizacja cenników.
- Fakturowanie i tworzenie kodów produktów.
Wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub realizacji zamówień.
- Dobra znajomość systemu SAP oraz MS Excel.
- Biegła znajomość języka angielskiego (wymagana rozmowa w tym języku).
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w dynamicznym środowisku.
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne.
- Samodzielność, dokładność i nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym możliwość zakupu produktów z wysokim rabatem.
- Codzienną pracę w nowoczesnych systemach i przyjaznym zespole.
- Niezbędne narzędzia i wsparcie w rozwoju.
Podobne oferty pracy
Pracownik Obsługi Magazynu i Biura
Klient portalu Praca.pl /
Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i...
Specjalista ds. obsługi klienta B2B
Magic Home Sp. z o.o /
Opis stanowiska: obsługa zamówień od klientów B2B, przyjmowanie, sortowanie i wysyłanie towaru, księgowanie i wystawianie faktur, obsługa reklamacji, obsługa programu NEXO (insert). Wymagania: znajomość języka angielskiego (min. B2), wykształcenie min....