Ogłoszenie numer: 10031744, z dnia 2025-07-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Realizacji Zamówień

Miejsce pracy: Gryfice

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowa obsługa klientów krajowych i zagranicznych.
  • Realizacja zamówień oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów sprzedażowych.
  • Organizacja wysyłek i przygotowywanie dokumentacji eksportowej we współpracy z agencjami celnymi.
  • Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi.
  • Wprowadzanie danych do systemu (SAP) oraz aktualizacja cenników.
  • Fakturowanie i tworzenie kodów produktów.

Wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub realizacji zamówień.
  • Dobra znajomość systemu SAP oraz MS Excel.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (wymagana rozmowa w tym języku).
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w dynamicznym środowisku.
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Samodzielność, dokładność i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym możliwość zakupu produktów z wysokim rabatem.
  • Codzienną pracę w nowoczesnych systemach i przyjaznym zespole.
  • Niezbędne narzędzia i wsparcie w rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Klient portalu Praca.pl / łódzkie, Łódź

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i...

2025-07-13

Specjalista ds. obsługi klienta B2B

Magic Home Sp. z o.o / dolnośląskie, Wrocław, ul. Przyjaźni

Opis stanowiska: obsługa zamówień od klientów B2B, przyjmowanie, sortowanie i wysyłanie towaru, księgowanie i wystawianie faktur, obsługa reklamacji, obsługa programu NEXO (insert). Wymagania: znajomość języka angielskiego (min. B2), wykształcenie min....

2025-07-09