Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
Location: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów
  • Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN
  • Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji klientów
  • Współpraca z zespołem w celu dotrzymania terminów i ustalonych SLA
  • Udzielanie szybkich i rzeczowych odpowiedzi na zapytania
Wymagania:
  • 3–5 lat doświadczenia w obsłudze klienta
  • 1–3 lata praktyki w realizacji transakcji w systemie ERP
  • Dbałość o detale i terminowość wykonania zadań
  • Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
  • Umiejętność efektywnego wyszukiwania danych i analizowania informacji w ERP
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Zdolność do profesjonalnego zarządzania i rozwiązywania problemów klientów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i...

Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych

Global Assistance Polska Sp. z o.o / mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w języku angielskim Wymagania: Komunikatywna znajomość angielskiego...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera....