


- Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów
- Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN
- Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji klientów
- Współpraca z zespołem w celu dotrzymania terminów i ustalonych SLA
- Udzielanie szybkich i rzeczowych odpowiedzi na zapytania
- 3–5 lat doświadczenia w obsłudze klienta
- 1–3 lata praktyki w realizacji transakcji w systemie ERP
- Dbałość o detale i terminowość wykonania zadań
- Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
- Umiejętność efektywnego wyszukiwania danych i analizowania informacji w ERP
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Zdolność do profesjonalnego zarządzania i rozwiązywania problemów klientów
Podobne oferty pracy
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
Concentrix /
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i...
Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych
Global Assistance Polska Sp. z o.o /
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w języku angielskim Wymagania: Komunikatywna znajomość angielskiego...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Concentrix /
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. /
Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera....