Ogłoszenie numer: 9541309, z dnia 2025-04-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Ofert Handlowych
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów
Opis stanowiska
- Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych
- Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem
- Tworzenie wizualizacji z logo klienta
- Budowanie i weryfikacja baz danych
- Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
- Znajomość pakietu Office
- Mile widziana znajomość języka francuskiego na poziomie B1/B2
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie
- Doświadczenie w pracy z klientem
Oferujemy
- Umowę o pracę w stabilnej firmie
- Standardowe godziny pracy: 8:30–16:30 (z możliwością wcześniejszego zakończenia pracy w piątek)
- Premie kwartalne
- Program rabatowy na produkty firmowe
- Wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe
- Możliwość rozwoju i awansu
Podobne oferty pracy
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Coral Travel Poland Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...
Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim
DEKRA Praca Sp. z o.o. /
Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i magazynem zewn ę trznym Przestrzeganie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji Nasze wymagania:...
Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Profesjonalna obsługa klientów drogą telefoniczną oraz mailową, z zachowaniem najwyższych standardów, Realizacja celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów wyznaczonych przez naszych managerów, Aktywne wsparcie klientów, z pełnym zrozumieniem ich...