Ogłoszenie numer: 10185692, z dnia 2025-09-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża hotelarska)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań dotyczących rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów
  • Rejestrowanie i śledzenie interakcji z klientami w systemach informatycznych
  • Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat
  • Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia z naciskiem na satysfakcję klienta
  • Udzielanie spersonalizowanych informacji o usługach

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (poziom C2) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Bardzo dobra obsługa Microsoft Office i innych programów komputerowych
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zdolność do rozwiązywania problemów
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (7:00–22:00, pon.–niedz.)
  • Status studenta będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie (dla studentów)
  • Elastyczny grafik pracy w pełni zdalnej z terenu Polski
  • Sprzęt niezbędny do wykonywania obowiązków
  • Prywatne ubezpieczenie Medicover, karta Multisport, programy wellbeingowe
  • Współfinansowanie okularów i wakacji, vouchery okolicznościowe, program poleceń pracowniczych
  • Szkolenia, wsparcie międzynarodowego zespołu i realne możliwości rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Obsługi Klienta i Administracji

Dorado.pl sp. z o.o. / śląskie, Tychy

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Unidevelopment S.A / mazowieckie, Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / śląskie, Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Technical Product Advisor with Hungarian

Concentrix / śląskie, Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...