Ogłoszenie numer: 10185692, z dnia 2025-09-03
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża hotelarska)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań dotyczących rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów
- Rejestrowanie i śledzenie interakcji z klientami w systemach informatycznych
- Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat
- Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia z naciskiem na satysfakcję klienta
- Udzielanie spersonalizowanych informacji o usługach
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (poziom C2) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Bardzo dobra obsługa Microsoft Office i innych programów komputerowych
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zdolność do rozwiązywania problemów
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (7:00–22:00, pon.–niedz.)
- Status studenta będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie (dla studentów)
- Elastyczny grafik pracy w pełni zdalnej z terenu Polski
- Sprzęt niezbędny do wykonywania obowiązków
- Prywatne ubezpieczenie Medicover, karta Multisport, programy wellbeingowe
- Współfinansowanie okularów i wakacji, vouchery okolicznościowe, program poleceń pracowniczych
- Szkolenia, wsparcie międzynarodowego zespołu i realne możliwości rozwoju zawodowego
Podobne oferty pracy
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Dorado.pl sp. z o.o. /
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Unidevelopment S.A /
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Technical Product Advisor with Hungarian
Concentrix /
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...