Ogłoszenie numer: 10252970, z dnia 2025-09-10
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta Backoffice z j. niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów drogą elektroniczną, głównie e-mail
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, w tym zwrotów i zgłoszeń dotyczących RODO
- Efektywne korzystanie z systemów wewnętrznych i narzędzi
- Zapewnienie profesjonalnej, empatycznej obsługi i satysfakcji klienta
- Praca w zespole z minimalnym volume telefonów
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Dobra organizacja pracy i multitasking
- Dokładność i skrupulatność
- Chęć rozwoju zawodowego
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub backoffice
- Znajomość narzędzi CRM i systemów obsługi zgłoszeń
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Programy szkoleniowe i rozwojowe
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, budżet na benefity, owoce w biurze, dni z pizzą
- Możliwości rozwoju kariery i awansu
- Dobre warunki pracy i przyjazną atmosferę
- Bonus powitalny w wysokości 4000 PLN
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Usługi Bankowe (niemiecki i angielski)
Klient portalu Praca.pl /
Reagowanie na ogólne pytania dotyczące produktów kredytowych oraz usług mobilnych i internetowych Wsparcie w autoryzacji klientów, w tym aktywacja i blokada kart, zamówienia zastępczych i inne związane z kontem działania Zarządzanie limitami karty oraz...
Customer Support Specialist with German
Concentrix /
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Concentrix /
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden....
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim
Klient portalu Praca.pl /
Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat) Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji Współpraca z zespołami wyższego poziomu w celu rozwiązywania złożonych...