- Mailowe wspieranie klientów, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie wątpliwości.
- Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i baz wiedzy.
- Obsługa zwrotów i zgłoszeń związanych z RODO oraz dbałość o poufność danych.
- Profesjonalna i jasna komunikacja z klientami w celu znalezienia optymalnych rozwiązań.
- Rejestracja informacji za pomocą wewnętrznych narzędzi.
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (B2-C1).
- Umiejętność przełożenia skomplikowanych spraw na język zrozumiały.
- Logika i zdolność do rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość, empatia i szybka umiejętność pisania.
- Gotowość do pracy na pełen etat.
- Umowę o pracę i możliwość rozwoju.
- Atrakcyjny pakiet benefitów i szkoleń.
- Jasne ścieżki awansu i programy mentoringowe.
- Dostęp do szkoleń online.
- Bonusy za polecenie nowych pracowników.
- Inicjatywy integrujące zespół i promujące różnorodność.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Polish-English Travel Customer Service Support Specialist
TTEC /
What You’ll be Doing Do you have a passion for helping others and giving them peace of mind? In this role, you’ll work to resolve the customer’s issues before escalating to the next level. Whether it’s getting answers for customers quickly, consulting on...
Agent Obsługi Pasażerskiej PRM
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji osobom starszym, niewidomym, niesłyszącym lub z innymi...
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...