- Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
- Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy.
- Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
- Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
- Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje.
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1).
- Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
- Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.
- Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat.
- Ciekawe szkolenia (e-learning Concentrix University, LinkedIn Learning).
- Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy!
- Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse (Concentrix Academy).
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
- Celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
ESline Sp. z o.o. /
Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie...
Pracownik Punktu Obsługi Klienta (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w...
Client Support Specialist with French
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. /
Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław....
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Just GYM! /
Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów...