- Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
- Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy.
- Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
- Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
- Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje.
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1).
- Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
- Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.
- Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat.
- Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse.
- Akademia CNX z programem mentoringowym.
- Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online.
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
- Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...