Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim i angielskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
  • Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy.
  • Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
  • Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
  • Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1).
  • Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
  • Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.
  • Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat.
Oferujemy:

 

  • Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse.
  • Akademia CNX z programem mentoringowym.
  • Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online.
  • Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
  • Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / śląskie, Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...