Nasza misja:
- Z miłości do człowieka i w zgodzie z naturą poprawiać jakość życia, edukując i tworząc bezpieczne oraz skuteczne preparaty o prozdrowotnych właściwościach.
- kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim)
- wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych
- koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia
- ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu bieżącej realizacji zadań
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych i zapewnienie wysokiego standardu ich rozwiązywania
- wsparcie Działu Handlowego w realizacji jego celów
- aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
- minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze polskich i zagranicznych klientów B2B
- komunikatywność – otwartość oraz umiejętność jasnego i zrozumiałego przekazywania informacji, umiejętność pracy w zespole;
- wykształcenie min. średnie
- znajomość Google Drive/ pakietu MS Office;
- komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie
- umiejętność priorytetyzacji zadań
- bardzo dobra organizacja pracy, analityczne myślenie, podzielność uwagi, kojarzenie faktów, dokładność w wykonywaniu zadań
- znajomość programów typu ERP i CRM
- znajomość branży suplementów diety
- umowa o pracę;
- praca w godzinach 7.00- 15.00 w dobrze skomunikowanej lokalizacji (w pobliżu przystanku PKM Matarnia)
- dofinansowanie karty Multisport;
- dofinansowanie do ubezpieczenia i prywatnej opieki lekarskiej;
- dofinansowanie do okularów korekcyjnych;
- gwarancja rozwoju osobistego i zawodowego, nabywanie nowej wiedzy, dostęp do kursów i szkoleń branżowych;
- rabat pracowniczy na produkty Aura Herbals
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. /
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Doradca Klienta w Branży Zdrowotnej (z językiem niemieckim i angielskim)
Concentrix /
Udzielanie porad w dziedzinie zdrowia dla znanych marek. Zapewnianie efektywnej komunikacji jako pierwszy punkt kontaktu dla klientów. Budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientami. Rozwiązywanie problemów i dbanie o wizerunek firmy. Nauka strategii...
Customer Service Specialist with Czech
Foundever /
Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each...
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. /
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z...