Nasza misja:
- Z miłości do człowieka i w zgodzie z naturą poprawiać jakość życia, edukując i tworząc bezpieczne oraz skuteczne preparaty o prozdrowotnych właściwościach.
- kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim)
- wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych
- koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia
- ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu bieżącej realizacji zadań
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych i zapewnienie wysokiego standardu ich rozwiązywania
- wsparcie Działu Handlowego w realizacji jego celów
- aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
- minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze polskich i zagranicznych klientów B2B
- komunikatywność – otwartość oraz umiejętność jasnego i zrozumiałego przekazywania informacji, umiejętność pracy w zespole;
- wykształcenie min. średnie
- znajomość Google Drive/ pakietu MS Office;
- komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie
- umiejętność priorytetyzacji zadań
- bardzo dobra organizacja pracy, analityczne myślenie, podzielność uwagi, kojarzenie faktów, dokładność w wykonywaniu zadań
- znajomość programów typu ERP i CRM
- znajomość branży suplementów diety
- umowa o pracę;
- praca w godzinach 7.00- 15.00 w dobrze skomunikowanej lokalizacji (w pobliżu przystanku PKM Matarnia)
- dofinansowanie karty Multisport;
- dofinansowanie do ubezpieczenia i prywatnej opieki lekarskiej;
- dofinansowanie do okularów korekcyjnych;
- gwarancja rozwoju osobistego i zawodowego, nabywanie nowej wiedzy, dostęp do kursów i szkoleń branżowych;
- rabat pracowniczy na produkty Aura Herbals
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with German & English
Concentrix /
Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Foundever /
praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Foundever /
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring...