Ogłoszenie numer: 9928885, z dnia 2025-06-11
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta B2B z j. niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa posprzedażowa klientów biznesowych z Niemiec, Austrii i Szwajcarii
- Przyjmowanie i koordynacja realizacji zamówień
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia sprawnej obsługi
- Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (warunek konieczny)
- Doświadczenie w obsłudze klienta B2B
- Znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym
- Gotowość do pracy hybrydowej
- Mile widziana znajomość systemów ERP
Oferujemy
- Zatrudnienie na pełny etat w godzinach 8:00–16:00, od poniedziałku do piątku
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Umowa o pracę tymczasową z możliwością zatrudnienia bezpośrednio przez firmę
- Pakiet szkoleń wdrożeniowych
- Szansa rozwoju w międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji rynkowej
- Bogaty pakiet benefitów: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy MyBenefit oraz program rabatowy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Customer Support Specialist
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. /
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Customer Service Representative with Czech
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...