

Firma działa na polskim rynku od 2016 roku i realizuje dostawę, import i dystrybucję części samochodowych oraz smarów do samochodów osobowych i dostawczych do ponad 50 krajów.
- Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz;
- Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta;
- Kontrola spłaty należności;
- Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel);
- Koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w tym bieżące wsparcie specjalistów;
- Rozpoznawanie potrzeb Klientów oraz proponowanie i wdrażanie usprawnień;
- Monitorowanie realizacji zleceń realizowanych przez specjalistów od momentu ich przyjęcia do finalizacji;
- Rozwiązywanie problemów operacyjnych, zarówno wewnętrznych, jak i zgłaszanych przez klientów;
- Rozpatrywanie reklamacji i eskalacji zgłaszanych przez klientów, partnerów handlowych;
- Monitorowanie jakości obsługi oraz efektywności finansowej realizowanych zleceń;
- Aktywne uczestnictwo w procesie zarządzania Logistyką Kontraktową w obszarze Usług;
- Inicjowanie i wspieranie działań doskonalących w celu optymalizacji kosztów i zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klientów;
- Bezpośrednia współpraca z klientem;
- Wsparcie w procesie realizacji zamówień oraz specyficznych usług dodatkowych dla klientów (VAS);
- Zarządzanie odchyleniami i błędami procesów;
- Optymalizacja procesów i udział w projektach usprawniających;
- Telefoniczna obsługa klienta (połączenia przychodzące);
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta;
- Rejestracja i obsługa zleceń zgłaszanych przez klientów w dedykowanym systemie;
- Współpraca z innymi działami
- 2-5 lat doświadczenia zawodowego w logistyce lub łańcuchu dostaw;
- Praktyczna znajomość magazynowania, dystrybucji i obsługi klienta;
- Praktyka pracy w zespołu oraz wspieraniu go w realizacji zadań;
- Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami, przewoźnikami oraz innymi partnerami biznesowymi;
- Dojrzałość biznesowa, dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów;
- Zdolność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów operacyjnych;
- Orientacja na cel i ciągłe doskonalenie, chęć nauki i zdolność przyjmowania nowej wiedzy
Mile widziane:
- znajomość branży TSL oraz wykształcenie kierunkowe tj. transport lub logistyk
- Ciekawą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie;
- Umowę o pracę od pierwszego dnia;
- Zwrot kosztów za telefon służbowy oraz podróże służbowe;
- Dodatkowy pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta MultiSport);
- Parking dla pracowników, program rekomendacji pracowników, paczki świąteczne, dofinansowanie nauki języków obcych, dofinansowanie szkoleń i kursów, spotkania integracyjne, kawa/herbata;
- Wynagrodzenie ustalane indywidualnie na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej;
- Biuro pod adresem: PANATTONI PARK PRUSZKÓW IV, Brwinów ul. Sw. Józefa 1
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Ekspert ds. produktów premium w branży beauty
Concentrix /
Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu klientom w tematach beauty? Idealnie dobrany podkład to challenge,...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Udzielanie wsparcia klientom drogą mailową i telefoniczną zgodnie z wysokimi standardami jakości Dbanie o realizację wskaźników satysfakcji klienta ustalonych przez przełożonego Okazywanie empatii i zrozumienia w kontaktach z klientami Znajomość języka...