- obsługa połączeń wychodzących
- nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami
- przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- wprowadzanie danych do systemu
- biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie
- orientacja na klienta
- szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- umiejętność aktywnego słuchania w kontakcie z klientem
- skrupulatność podczas wprowadzania danych do systemu
- umiejętność efektywnego zarządzania swoim czasem pracy
- wynagrodzenie podstawowe + bonus 1500 zł!
- pracę w systemie zmianowym (poniedziałek – piątek 09:00-20:00, sobota 11:00-17:00)
- pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina
- kompleksowe szkolenie wprowadzające
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Customer Service Specialist with German and English
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Praca.pl /
Opis stanowiska Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego...