Ponad 600 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym lubelskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.

Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.

Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Lublin
Zakres obowiązków:
  • obsługa połączeń wychodzących
  • nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami
  • przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
  • wprowadzanie danych do systemu
Wymagania:
  • biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie
  • orientacja na klienta
  • szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
  • umiejętność aktywnego słuchania w kontakcie z klientem
  • skrupulatność podczas wprowadzania danych do systemu
  • umiejętność efektywnego zarządzania swoim czasem pracy
Oferujemy:
  • wynagrodzenie podstawowe + bonus 1500 zł!
  • pracę w systemie zmianowym (poniedziałek – piątek 09:00-20:00, sobota 11:00-17:00)
  • pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / mazowieckie, Siedlce

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

Polenergia Fotowoltaika S.A. / mazowieckie, Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2

Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w...

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...