- aktywna sprzedaż, bieżące wsparcie klientów i doradztwo techniczne w zakresie prowadzonej oferty produktowej,
- prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków handlowych,
- zapewnienie wzrostu przychodów poprzez efektywną sprzedaż,
- powiększanie portfolio klientów poprzez udział w eventach branżowych,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji również z dotychczasowymi klientami,
- zapewnienie terminowości dostaw do klientów,
- analizowanie rynku i działań konkurencji pod kątem nowych możliwości rozwoju.
- minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B,
- zmysł techniczny, umiejętność szybkiego uczenia się i chęć poszerzania wiedzy technicznej,
- umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych oraz rozpoznawania potrzeb klientów,
- wysoka samodzielność i zaangażowanie w codziennej pracy,
- dyspozycyjność, możliwe wyjazdy służbowe,
- prawo jazdy kat. B,
- doświadczenie w branży elektronicznej będzie dodatkowym atutem.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w profesjonalnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- przejrzysty system wynagradzania (stała pensja + nagrody kwartalne od uzyskanych wyników sprzedażowych),
- kontakt z najnowszą techniką,
- możliwość dalszego rozwoju poprzez uczestnictwo w szkoleniach krajowych i zagranicznych,
- dodatkowe benefity (poniżej)
- Dofinansowanie do zajęć sportowych,
- Prywatna opieka medyczna,
- Dofinansowanie szkoleń, kursów,
- Ubezpieczenie na życie,
- Dodatkowy dzień płatnego urlopu w ramach profilaktyki zdrowia,
- Kawa/ herbata w biurze,
- Spotkania integracyjne,
- Parking dla pracowników,
- Paczki świąteczne,
- Inicjatywy dobroczynne.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Klient portalu Praca.pl /
Zarządzanie i komunikacja z kluczowymi partnerami klienta, Wsparcie partnerów klienta w obszarze programów motywacyjnych przez e-mail, Rozwiązywanie zapytań i problemów partnerów dotyczących premii, płatności i wypłat, Rejestrowanie i wdrażanie nowych...
Customer advisor with Danish or Norwegian
Concentrix /
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...
Specjalista ds. sprzedaży B2B – branża techniczna
Klient portalu Praca.pl /
Aktywna sprzedaż produktów oraz doradztwo techniczne dla klientów biznesowych Negocjowanie warunków handlowych i finalizowanie kontraktów Poszukiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji Reprezentowanie firmy na targach branżowych i wydarzeniach...
Opiekun / Opiekunka Klienta Kluczowego
Benefit Systems S.A. /
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się min. 2 letnim doświadczeniem w obsłudze kluczowego klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz...