GCC7 Services Ltd to miejsce pracy dla doświadczonych, zdeterminowanych i ambitnych Agentów Działu Retencji, poszukujących satysfakcjonującej kariery i stylu życia.

Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
 
Poszukujemy agenta działu retencji z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.

Rolą agenta działu retencji jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.

Agenci Retencji odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
 
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem, rozumiesz zachowania konsumentów i masz charakter sprzedawcy, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
 
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Malta, St. Julians
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy.
  • Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami.
  • Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów.
  • Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami.
  • Realizacja i przekraczanie ustalonych dziennych i miesięcznych celów sprzedażowych.
  • Rozwiązywanie problemów i konfliktów z klientami.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętności negocjacyjne.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, minimum rok w sprzedaży telefonicznej.
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami
  • Dbałość o szczegóły.
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne, słuchania, prezentacji i sprzedaży.
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
  • Pakiet relokacyjny wraz z przelotem i zakwaterowaniem na start.
  • Szkolenia z zakresu rynków finansowych i wsparcie rozwoju.
  • Dostęp do świadczeń żywnościowych, lokalnych zniżek oraz budżetów motywacyjnych z nagrodami.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w dużym, otwartym biurze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

Benefit Systems SA / mazowieckie, Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w...

2025-05-06

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celów jakościowych i budżetowych...

2025-04-30

Specjalista ds. Kluczowych Klientów

GCC7 Services Ltd / , St. Julians

Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami. Realizacja i...

2025-04-25

Specjalista ds. Klientów Kluczowych

Konsorcjum Stali S.A. / lubelskie, Lublin

Twój zakres obowiązków Sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy (zbrojenia budowlane, wyroby z blach zimnowalcowanych i ocynkowanych). Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa i podtrzymanie relacji handlowych z już istniejącymi klientami....

2025-04-24