Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
Poszukujemy agenta działu retencji z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.
Rolą agenta działu retencji jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.
Agenci Retencji odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem, rozumiesz zachowania konsumentów i masz charakter sprzedawcy, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
- Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy.
- Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami.
- Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów.
- Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami.
- Realizacja i przekraczanie ustalonych dziennych i miesięcznych celów sprzedażowych.
- Rozwiązywanie problemów i konfliktów z klientami.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętności negocjacyjne.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, minimum rok w sprzedaży telefonicznej.
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami
- Dbałość o szczegóły.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne, słuchania, prezentacji i sprzedaży.
- Stałe wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
- Pakiet relokacyjny wraz z przelotem i zakwaterowaniem na start.
- Szkolenia z zakresu rynków finansowych i wsparcie rozwoju.
- Dostęp do świadczeń żywnościowych, lokalnych zniżek oraz budżetów motywacyjnych z nagrodami.
- Pracę w międzynarodowym środowisku w dużym, otwartym biurze.
Podobne oferty pracy
Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta
Benefit Systems SA /
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celów jakościowych i budżetowych...
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
GCC7 Services Ltd /
Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami. Realizacja i...
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
Konsorcjum Stali S.A. /
Twój zakres obowiązków Sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy (zbrojenia budowlane, wyroby z blach zimnowalcowanych i ocynkowanych). Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa i podtrzymanie relacji handlowych z już istniejącymi klientami....