BZK i Wspólnicy w ramach grupy BZK świadczy usługi w obszarach handlu, logistyki, zakupów, HR oraz finansów dla podmiotów powiązanych takich jak: Bakoma, Komagra, Bioagra, Bioagra-Oil, Staoil, Polskie Młyny. Spółki należące do Grupy BZK są wiodącymi podmiotami na rynku produktów rolnych oraz biopaliw.
Wraz z dynamicznym rozwojem zespołu w obszarze handlu poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakty z dostawcami/klientami na terenie całej Polski.
Praca mobilna + min. 2 dni w tygodniu biuro w Koprkach (woj. mazowieckie).
- Budowanie i rozwijanie pozytywnych, profesjonalnych i trwałych relacji biznesowych z Klientami.
- Podejmowanie działań mających na celu identyfikację nowych rynków zbytu oraz pozyskiwanie nowych klientów.
- Aktywna sprzedaż produktów z oferty Spółki lub zakup surowców do produkcji.
- Odpowiedzialność za pełny proces sprzedaży/zakupu i doradztwo dla Klientów (oferty, prezentacje, negocjacje, finalizacja, płatności i wdrożenie).
- Monitorowanie sytuacji rynkowej i działań konkurencji.
- Realizacja celów i raportowanie sprzedaży.
- Współpraca z różnymi zespołami merytorycznymi Spółki i Grupy, celem wsparcia procesu sprzedaży/zakupu.
- 3-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w sprzedaży/zakupie B2B, w tym minimum rok doświadczenia branżowego (zakłady tłuszczowe, zakłady mięsne, ubojnie).
- Pożądana znajomość rynku tłuszczy roślinnych i/lub zwierzęcych oraz znajomość procesów technologicznych.
- Wykształcenie wyższe (preferowane rolnicze, technologia żywności lub techniczne).
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność budowania i rozwoju relacji biznesowych z klientami, opartych o zaufanie i profesjonalne doradztwo.
- Umiejętność prowadzenia negocjacji, rozmów handlowych.
- Chęć i umiejętność realizacji wyznaczonych celów.
- Potencjał i chęć do rozwoju, umiejętność adaptacji w zmieniających się warunkach biznesowych.
- Dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziany rosyjski.
- Doświadczenie w przygotowywaniu raportów sprzedażowych, kalkulacji cenowych.
- Znajomość MS Office (głównie Excel i Word).
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Narzędzia pracy: laptop i telefon samochód służbowy.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i kursach.
- Opieka medyczna.
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego.
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach Grupy.
Podobne oferty pracy
Business Development Specialist
Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Inicjowanie, rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami poprzez różnorodne kanały komunikacji (e-mail, LinkedIn, wydarzenia branżowe, rekomendacje i networking) Budowanie i aktywne rozwijanie sieci kontaktów...
Młodszy Specjalista ds. Handlowych (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna /
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wprowadzanie danych do systemu; Opracowywanie dokumentacji i analiz; Redagowanie i weryfikacja tekstu; Wsparcie działu w bieżących działaniach. Od kandydatów oczekujemy: Dobrej organizacji pracy;...
Młodszy specjalista ds. handlu
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Wsparcie w codziennej pracy działu handlu. Utrzymywanie bieżącego kontaktu z najemcami oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów. Udział w przygotowywaniu i aktualizacji dokumentacji najmu (umowy, aneksy, zestawienia). Monitorowanie...
Specjalista ds. Handlu Detalicznego i Franczyzy
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. /
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki...