P R I M O S T POŁUDNIE Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie (ul. Odkrywkowa 91, 42-504 Będzin), prężnie rozwijająca się w branży drogowo-mostowej spółka zatrudni:
- uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki,
- pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji,
- sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert,
- negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami,
- sporządzanie zleceń i umów handlowych,
- udoskonalanie procesów zakupowych,
- ścisła kooperacja z pozostałymi działami firmy - głównie z działem realizacji kontraktów oraz finansowym,
- dbałość o dobre relacje handlowe z dostawcami/podwykonawcami,
- tworzenie i utrzymanie bazy dostawców/podwykonawców.
- wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne,
- 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży budowlanej,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne,
- konsekwencja i skuteczność w realizowaniu powierzonych zadań,
- odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy zespołowej oraz umiejętność przekazywania wiedzy innym pracownikom,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy,
- udział w ciekawych przedsięwzięciach,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Podobne oferty pracy
Doradca Klienta ds. Exportu / Przedstawiciel Handlowy ds. Exportu / Client Partner
SLODKIE sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B Budowanie długotrwałych relacji z klientami Obsługa bieżących zapytań od klientów firmy Dbanie o wysoki standard obsługi klienta Dbanie o dobry...
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym
P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne...
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym - Handlowiec
P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie...
Key Account Manager
SMARTLUNCH S.A. /
Twój zakres obowiązków Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów) Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i...