- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z obecnymi oraz potencjalnymi klientami.
- Negocjacje handlowe i opracowywanie ofert, w tym analiza opłacalności oraz udział w przetargach.
- Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych z kontrahentami.
- Realizacja planów sprzedażowych oraz analiza rynku i działań konkurencji.
- Współpraca z innymi działami w celu realizacji umów i działań marketingowych.
- Wykształcenie min. średnie.
- Doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w branży odpadowej).
- Prawo jazdy kat. B oraz dobra znajomość MS Office.
- Umiejętności organizacyjne, komunikatywność i zaangażowanie.
- Znajomość zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę w stabilnej firmie.
- Samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju zawodowego.
- Pakiet benefitów (ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, Multisport).
- Dodatkowe świadczenia z ZFŚS.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. handlowych
Konsorcjum Stali S.A. /
Opis stanowiska: Sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy (zbrojenia budowlane, wyroby z blach zimnowalcowanych i ocynkowanych) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa i podtrzymanie relacji handlowych z już istniejącymi klientami Pozyskiwanie...
Business Development Specialist
Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Inicjowanie, rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami poprzez różnorodne kanały komunikacji (e-mail, LinkedIn, wydarzenia branżowe, rekomendacje i networking) Budowanie i aktywne rozwijanie sieci kontaktów...
Specjalista ds. handlu tłuszczami zwierzęcymi
BZK i Wspólnicy sp. z o.o. /
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakty z dostawcami/klientami na terenie całej Polski. Praca mobilna + min. 2 dni w tygodniu biuro w Koprkach (woj. mazowieckie). Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie pozytywnych,...
Handlowiec
Klient portalu Praca.pl /
Sprzedaż produktów hutniczych i usług. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi klientami. Przygotowywanie ofert i zarządzanie zapytaniami klientów. Biegłość w obsłudze MS Office. Umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i...