- Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym
- Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi
- Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO
- Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniu problemów
- Wykorzystanie wielu systemów jednocześnie z dużą dokładnością
- Biegła znajomość niemieckiego (C1) i dobry poziom angielskiego (B2+) - w mowie i piśmie
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analityczne
- Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna
- Szybkość pisania powyżej 150 znaków/min i dobra obsługa komputera będą dużą zaletą :)
- Gotowość do pracy na pełny etat w Szczecinie
- Premia 4000 zł!
- Umowę o pracę
- Pomoc przy relokacji
- Szkolenia rozwojowe i pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie)
- Jasna ścieżka kariery i awansów
- Uniwersytet CNX z nieograniczonym dostępem do szkoleń online
- Program poleceń z premiami do 4000 zł
- Przyjazną kulturę pracy, różnorodność i wydarzenia integracyjne
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Customer service specialist in the automotive with German
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...