Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym
  • Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi
  • Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO
  • Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniu problemów
  • Wykorzystanie wielu systemów jednocześnie z dużą dokładnością
Wymagania:
  • Biegła znajomość niemieckiego (C1) i dobry poziom angielskiego (B2+) - w mowie i piśmie
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analityczne
  • Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna
  • Szybkość pisania powyżej 150 znaków/min i dobra obsługa komputera będą dużą zaletą :)
  • Gotowość do pracy na pełny etat w Szczecinie
Oferujemy:
  • Premia 4000 zł!
  • Umowę o pracę
  • Pomoc przy relokacji
  • Szkolenia rozwojowe i pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie)
  • Jasna ścieżka kariery i awansów
  • Uniwersytet CNX z nieograniczonym dostępem do szkoleń online
  • Program poleceń z premiami do 4000 zł
  • Przyjazną kulturę pracy, różnorodność i wydarzenia integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Concentrix / lubelskie, Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...

Customer service specialist in the automotive with German 

Concentrix / śląskie, Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...