Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące Dwa i pół roku doświadczenia w obsłudze klienta oraz min. dziesięć lat na stanowisku asystentki lub sekretarki.bardzo dobra organizacja pracy, komuniktywność, umiejętność pracy w zespole wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne biegła obsługa komputera , internetu, Pakiet Office (word , excel) znajomość język angielskiego na poziomie B1 w mowie i pismie znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie tytuł technika bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie w pracy w obsłudze klientaZnajomość j.hiszpańskiego na poziomie biegłym w związku z współpracą z oddziałami firmy w Ameryce Środkowej. Posiadanie certyfikatu za zakresu Risk Management będzie dodatkowym atutem.
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
8 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. Obsługi Zamówień
WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa pełnego cyklu zamówień zgodnie z obowiązującymi procedurami. Wsparcie działu sprzedaży w codziennych działaniach. Zarządzanie dokumentacją oraz jej archiwizacja. Przetwarzanie zamówień i zleceń. Komunikacja bezpośrednia z klientami...
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję....
Pracownik Działu Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o /
Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami:...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z działami sprzedaży,...