Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specialist customer care qa agent
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1946
OBOWIĄZKI:
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów nawigacyjnych, a także dostarczanie informacji zwrotnej dotyczącej działań korygujących i zapobiegawczych ;Przeprowadzanie regularnych kalibracji z członkami zespołu oraz interesariuszami w celu promowania najlepszych praktyk ;Dokumentowanie wyników kontroli jakości w standardowych systemach firmy i przekazywanie ich odpowiednim oddziałom ;Samodzielna realizacja projektów działowych oraz prowadzenie dochodzeń i analizy dotyczących obsługi klienta na potrzeby kadry zarządzającej ;Forma umowy: umowa o pracę na czas określony tj. 01.06.2025 do 31.08.2025, praca w godzinach od 8.00-16.00Miejsce pracy: ul. Bierutowska 57-59, 51-317 Wrocław
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie ogólnokształcące Dwa i pół roku doświadczenia w obsłudze klienta oraz min. dziesięć lat na stanowisku asystentki lub sekretarki.bardzo dobra organizacja pracy, komuniktywność, umiejętność pracy w zespole wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne biegła obsługa komputera , internetu, Pakiet Office (word , excel) znajomość język angielskiego na poziomie B1 w mowie i pismie znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie tytuł technika bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie w pracy w obsłudze klientaZnajomość j.hiszpańskiego na poziomie biegłym w związku z współpracą z oddziałami firmy w Ameryce Środkowej. Posiadanie certyfikatu za zakresu Risk Management będzie dodatkowym atutem.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

8 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne oferty pracy

Pracownik ds. Obsługi Zamówień

WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o. / łódzkie, Łódź, Teofilów

Obowiązki: Obsługa pełnego cyklu zamówień zgodnie z obowiązującymi procedurami. Wsparcie działu sprzedaży w codziennych działaniach. Zarządzanie dokumentacją oraz jej archiwizacja. Przetwarzanie zamówień i zleceń. Komunikacja bezpośrednia z klientami...

2025-05-29

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję....

2025-05-27

Pracownik Działu Obsługi Klienta

widziszwszystko sp. z.o.o / lubuskie, Gorzów Wielkopolski

Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami:...

2025-05-27

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / lubuskie, Gorzów Wielkopolski

Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z działami sprzedaży,...

2025-05-27