SMARTLUNCH S.A.
SmartLunch to firma dbająca o to, żeby ludzie nie byli głodni w swoim miejscu pracy. Dzięki naszemu systemowi, pracownik może otrzymywać od swojego pracodawcy smaczne posiłki z dowozem do miejsca pracy w formie benefitu. Nasza technologia rozwiązuje wszystkie problemy związane z tym procesem. Więcej możesz dowiedzieć się na naszej stronie WWW.
- Szukać nowych firm, które mogą być zainteresowane naszym rozwiązaniem
- Nawiązywać kontakt – telefonicznie, mailowo, na LinkedInie
- Rozmawiać z potencjalnymi klientami i badać ich potrzeby
- Umawiać spotkania dla handlowców (online lub na żywo)
- Dbać o porządek w CRM – aktualizować dane i historie kontaktów
- Ściśle współpracować z zespołem sprzedaży – jesteśmy #TeamWork!
- Osoby komunikatywnej i otwartej – potrafisz rozmawiać i budować relacje
- Kogoś, kto umie pisać z sensem i bez błędów
- Kogoś dociekliwego – lubisz wyszukiwać info o firmach i ludziach
- Osoby zorganizowanej – dobrze planujesz swój dzień i follow-upy
- Kogoś z energią, pozytywnym podejściem i gotowego na feedback
- Nie musisz mieć kilku lat doświadczenia. Liczy się Twoje nastawienie i chęć nauki.
- Umowę o pracę i podstawę 6 120 zł brutto + miesięczne prowizje
- Hybrydową pracę – 2 dni Home Office po wdrożeniu
- Elastyczne godziny startu (7:00–10:00)
- Dofinansowanie do pysznych posiłków (SmartLunch)
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie
- Roczny budżet szkoleniowy + dofinansowanie do angielskiego
- Urodzinowy dzień wolny
- Ekipa, z którą naprawdę chce się pracować
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. sprzedaży
ER Group /
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie szczegółowej analizy rynku krajowego i zagranicznego w kontekście usług transportowych Rozwijanie bazy klientów poprzez aktywne działania sprzedażowe Rozwój współpracy z pozyskanymi klientami oraz tworzenie...
Młodszy Handlowiec B2B
E100 International Trade sp. z o.o /
Zadania: Inicjacja kontaktu z potencjalnymi klientami biznesowymi. Wsparcie działań sprzedażowych zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Pielęgnowanie relacji z istniejącymi klientami firmy. Organizacja spotkań biznesowych oraz prezentowanie oferty....
Menadżer sprzedaży OZE - fotowoltaika
Lumel S.A. /
Zadania na stanowisku pracy: współpraca z istniejącą siecią sprzedaży i nadzorowanie procesów handlowych, aktywne poszukiwanie klientów B2B w zakresie OZE / GE, doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych, opracowywanie...
Account manager
ACTIVE-IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ /
Sprzedaż komputerów w sklepie stacjonarnym oraz zdalnie. Obsługa klientów udzielanie informacji, doradztwo, pomoc w wyborze sprzętu. Odpowiadanie na zapytania ofertowe, przygotowywanie indywidualnych ofert i ich realizacja. Prowadzenie bieżącej dokumentacji...