- Obsługa posprzedażowa, wprowadzanie umów oraz aktualizacja danych w systemie.
- Analiza dokumentacji pod kątem poprawności i zgodności z procedurami.
- Wprowadzanie zmian w rozliczeniach oraz obsługa zgłoszeń dotyczących korekt.
- Przygotowywanie i wysyłanie wiadomości do klientów w związku z realizacją zadań.
- Wewnętrzna komunikacja telefoniczna w ramach spółki.
- Przestrzeganie obowiązujących standardów i procedur.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Dobra organizacja pracy.
- Obowiązkowość, sumienność i dokładność.
- Umowę zlecenie.
- Stawkę 30,50 zł brutto/h.
- Szkolenia oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy.
- Dostęp do pakietu Multisport oraz opieka medyczna LuxMed.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Umów
Klient portalu Praca.pl /
Przygotowywanie i aktualizacja umów z klientami. Obsługa wniosków związanych ze zmianą danych. Przyjmowanie zgłoszeń i ich ewidencja. Archiwizacja dokumentów. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. Min. średnie wykształcenie. Dobra organizacja pracy i...
Specjalista ds. Obsługi Umów
Klient portalu Praca.pl /
Przygotowywanie i aktualizacja umów z klientami. Obsługa wniosków związanych ze zmianą danych. Przyjmowanie zgłoszeń i ich ewidencja. Archiwizacja dokumentów. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. Min. średnie wykształcenie. Dobra organizacja pracy i...
Referent ds. Obsługi Posprzedażowej
Grupa Outworking /
Opis stanowisko: Obsługa posprzedażowa, wprowadzanie umów oraz aktualizacja danych w systemie. Analiza dokumentacji pod kątem poprawności i zgodności z procedurami. Wprowadzanie zmian w rozliczeniach oraz obsługa zgłoszeń dotyczących korekt. Przygotowywanie...
Młodszy Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego (min. B2/C1). Tytuł licencjata w odpowiedniej dziedzinie. Zorganizowany, zorientowany na szczegóły, z silną samomotywacją. Skoncentrowany na kliencie, elastyczność w komunikacji i proaktywne...