Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
- Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
- Realizacja operacji bankowych (wpłaty, wypłaty, przelewy)
- Udzielanie informacji o ofercie banku.
- Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
- Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie sprzedaży produktów banku
- Minimum średnie wykształcenie (mile widziane ekonomiczne)
- Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
- Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
- Pozytywne nastawienie do ludzi
- Doświadczenie w bankowości – dodatkowy atut
- Stabilne zatrudnienie w renomowanym banku (umowa o pracę)
- Szkolenia wdrożeniowe i możliwość rozwoju
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
- Benefity: dofinansowanie wypoczynku, pakiet medyczny i ubezpieczenie
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego
DEKRA Praca Sp. z o.o. /
Zadania: przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej rozliczenie płatności na kontach klientów...
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Klient portalu Praca.pl /
Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...