Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.

Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Raszyn
Opis
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
  • Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
  • Realizacja operacji bankowych (wpłaty, wypłaty, przelewy)
  • Udzielanie informacji o ofercie banku.
  • Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
  • Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie sprzedaży produktów banku
Wymagania
  • Minimum średnie wykształcenie (mile widziane ekonomiczne)
  • Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
  • Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
  • Pozytywne nastawienie do ludzi
  • Doświadczenie w bankowości – dodatkowy atut
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanym banku (umowa o pracę)
  • Szkolenia wdrożeniowe i możliwość rozwoju
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
  • Benefity: dofinansowanie wypoczynku, pakiet medyczny i ubezpieczenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Support Specialist with Danish in the retail industry

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego

DEKRA Praca Sp. z o.o. / małopolskie, Niepołomice

Zadania: przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej rozliczenie płatności na kontach klientów...

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Klient portalu Praca.pl / podkarpackie, Jasło

Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...