- Nawiązywać kontakty z potencjalnymi partnerami biznesowymi w Europie i poza nią
- Pomagać nam w rozszerzaniu naszej działalności w obszarze wellness, fitness i holistycznego zdrowia
- Poznawać tajniki sprzedaży B2B w międzynarodowej firmie (przeszkolimy Cię!)
- Budować prawdziwe relacje i pomagać partnerom odkrywać nasze wysokiej jakości linie produktów
- Osoby, która lubi ludzi — pewnej siebie, przyjaznej i pełnej energii
- Dobrze mówiącej i piszącej w języku angielskim
- Dodatkowe punkty, jeśli mówisz po niemiecku, francusku lub hiszpańsku
- Motywacji do nauki i rozwoju — brak doświadczenia w sprzedaży? Żaden problem. Jeśli masz motywację, jesteśmy gotowi na Ciebie!
- Szkolenia i wsparcie doświadczonych profesjonalistów z branży
- Dynamiczny, międzynarodowy zespół
- Rzeczywiste możliwości rozwoju w szybko rozwijającej się firmie
- Podstawowe wynagrodzenie + atrakcyjna prowizja
- Elastyczna, hybrydowa kultura pracy z możliwością pracy zdalnej
Podobne oferty pracy
Account Manager / Przedstawiciel Handlowy (B2B)
VECTRA S.A. /
Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długoterminowych relacji w sektorze B2B Prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów Realizacja założonych celów sprzedażowych – im większe...
Account Manager / Przedstawiciel Handlowy (B2B)
VECTRA S.A. /
Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długoterminowych relacji w sektorze B2B Prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów Realizacja założonych celów sprzedażowych – im większe...
Przedstawiciel Firmy
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo...
Doradca Klienta ds. HoReCa Foodservice
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy...