- Aktywna, bezpośrednia sprzedaż produktów firmy;
- Rozwój podległego rynku, szukanie nowych rynków zbytu;
- Obsługa stałych klientów na powierzonym obszarze;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem;
- Efektywne wprowadzanie nowych produktów firmy;
- Promowanie produktów firmy, koordynacja degustacji;
- Prawidłowe rozliczanie gotówki i dokumentów sprzedaży, raportowanie do przełożonego;
- Bieżąca kontrola należności firmy i monitorowanie płatności.
- Miejsce zamieszkania w pobliżu wybranego regionu;
- Czynne prawo jazdy kat. B, znajomość topograficzna regionu;
- Znajomość obsługi komputera (Excel, CRM);
- Kompetencje sprzedażowe, umiejętność rozwijania rynku i pozyskiwania nowych klientów;
- Umiejętność analizy obrotów swoich klientów;
- Mile widziane doświadczenie w branży FMCG;
- Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży (vansellingu).
- Stabilne zatrudnienie - umowa B2B;
- Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premie);
- Bazę Klientów do obsługi;
- System szkoleń wdrażających;
- Niezbędne narzędzia pracy – również do wykorzystania prywatnego;
- Opiekę i merytoryczne wsparcie podczas samodzielnej pracy;
- Bardzo dobrą atmosferę;
- Pomoc przy podnoszeniu kwalifikacji.
Podobne oferty pracy
Przedstawiciel Handlowy HoReCa
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. /
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa....
Przedstawiciel Handlowy
Praca.pl /
Zakres obowiązków: Bezpośrednia sprzedaż produktów; Poszukiwanie nowych i obsługa obecnych rynków zbytu; Zarządzanie relacjami z klientami; Wprowadzanie na rynek nowości produktowych; Promocja produktów i organizacja degustacji; Zarządzanie finansami i...
Przedstawiciel Handlowy
Praca.pl /
Zakres obowiązków: Bezpośrednia sprzedaż produktów; Poszukiwanie nowych i obsługa obecnych rynków zbytu; Zarządzanie relacjami z klientami; Wprowadzanie na rynek nowości produktowych; Promocja produktów i organizacja degustacji; Zarządzanie finansami i...
Przedstawiciel handlowy z językiem angielskim
TBS Consulting /
Zakres obowiązków: Raportowanie do bezpośredniego przełożonego w języku angielskim (cotygodniowe spotkania realizowane w formie wideokonferencji). Praca na wyznaczonym obszarze polegająca na identyfikacji potrzeb klienta, prezentacji produktów oraz doradztwie...