Przedstawiciel ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów poprzez telefon i e-mail.
  • Szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Dokładne wprowadzanie danych do systemu.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Umiejętności komunikacyjne i empatia w kontaktach.
  • Motywacja do nauki i rozwoju.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Wynagrodzenie 7500 zł brutto oraz dodatki.
  • Stałe godziny pracy (10:00 19:00), wolne weekendy.
  • Płatne szkolenie pięciotygodniowe z mentorem.
  • Biuro w centrum Katowic, prywatna opieka medyczna, pakiet benefitów, ubezpieczenie na życie, kursy językowe.
  • Możliwość awansu w oparciu o wyniki.
Dodatkowo:
  • Zainteresowania techniczne mile widziane, ale nieobowiązkowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Support with German

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Be the voice of our leading smart home security solutions in German, handling incoming calls and inquiries with style and grace. Build genuine connections with customers, registering their requests and leaving them smiling from ear to ear. Unleash your...

Pracownik działu obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie / podkarpackie, Rzeszów

Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa telefoniczna i emaliowa. Przygotowanie ofert i wycena usług ( detailing). Organizacja pracy oddziału. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wysoka kultura osobista,...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

widziszwszystko sp. z.o.o / lubuskie, Gorzów Wielkopolski

Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła...

2025-04-19