Ogłoszenie numer: 9961693, z dnia 2025-07-06
Klient portalu Praca.pl
Pracownik wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów
Opis stanowiska
- Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych.
- Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami.
- Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów.
- Tworzenie oraz weryfikacja baz danych.
- Aktywna współpraca z innymi działami w firmie.
Wymagania
- Biegła znajomość pakietu Office.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i dobra organizacja pracy.
- Silne zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w pracy z klientem.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Elastyczne godziny pracy – krótsze piątki!
- Atrakcyjne premie kwartalne i korzyści dla pracowników.
- Wyjazdy integracyjne oraz szkolenia rozwijające.
Podobne oferty pracy
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Customer Service Specialist with German and English
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Concentrix /
zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail udzielanie informacji ogólnych wspieranie pasażerów mających trudności w podróży udzielanie informacji w...
Customer Service Professional with Croatian
Foundever /
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...