- Zapewnianie wsparcia dla klientów niemieckojęzycznych via email, minimalizując ilość połączeń telefonicznych i skupiając się na rozwiązaniu problemów.
- Analizowanie interakcji z klientami do rozwiązywania ich problemów z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi.
- Bezproblemowa obróbka zwrotów i skarg związanych z GDPR.
- Profesjonalne i empatyczne podejście do każdej interakcji z klientem.
- Umowa o pracę.
- Programy szkoleniowe wspierające rozwój zawodowy.
- Bogaty pakiet benefitów, w tym ubezpieczenie zdrowotne, programy sportowe i motywacyjne.
- Transparentne ścieżki kariery i programy rozwoju talentów.
- Bonus powitalny 4000 PLN.
Podobne oferty pracy
Customer Service advisor with Hungarian
Concentrix /
Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego. Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania...
Customer Supporter with German
Concentrix /
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s...
Specjalista ds. Wsparcia Klienta – Back Office
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów drogą mailową. Weryfikacja i rozwiązywanie problemów przy użyciu wewnętrznych systemów. Realizacja procesów zwrotów i obsługa zgłoszeń związanych z ochroną danych osobowych. Dbanie o profesjonalne i empatyczne podejście w...
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Concentrix /
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden....