
Zadania:
- Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat
- Bieżące odpowiadania na zapytania klientów – wsparcie klienta w rozwiązaniu problemów i udzieleniu mu pomocy z zachowaniem najwyższej jakości usług
- Informowanie klienta o nowych dostępnych usługach
- Wykształcenie minimum średnie lub wyższe
- Umiejętność obsługi komputera oraz poczty elektronicznej
- Predyspozycje do prowadzenie rozmów telefonicznych: miły głos, poprawna dykcja, komunikatywność
- Otwartość na kontakt z ludźmi, chęć pomocy i empatia w rozwiązywaniu problemów klientów
- Umiejętność odnalezienia się w dynamicznie zmieniającej się sytuacji
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego – nie jest to wymóg konieczny
- Atrakcyjne wynagrodzenie i praca na cały etat
- Honorowany 7 h czas pracy dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca ma charakter pracy hybrydowej – na początku jednak musisz odbyć szkolenia, które odbędą się stacjonarnie
- Możliwość rozwoju zawodowego w renomowanej firmie
- Przestrzeń biurowa dostosowana do osób poruszających się na wózkach
- Dostęp do pakietu benefitów: karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego + dodatkowe dni do odbioru np. 1 dzień dla rodziny
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Podobne oferty pracy
Konsultant Telefoniczny
Klient portalu Praca.pl /
Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Rozwiązywanie problemów Klientów oraz udzielanie informacji Realizacja celów obsługowych i sprzedażowych Dbanie o wysoką jakość obsługi Komunikatywność i umiejętność budowania relacji...
Asystent / Asystentka ds. wsparcia sprzedaży - telefoniczne umawianie spotkań
Piotr Turczyński Consulting /
Telefoniczne umawianie konsultantów z działu sprzedaży z nowymi klientami Aktywne obdzwanianie potencjalnych klientów i wstępna prezentacja oferty Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz przekazywanie leadów do zespołu sprzedażowego Realizacja celów...
Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Sprzedaży
Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z nowymi klientami poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży tworzenie baz danych i aktualizacja istniejących analiza rynku aktywne uczestnictwo na forach internetowych, w tym forach social mediów celem poszukiwania szans...
Konsultant Biura Obsługi Klienta
Symfonia Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków : Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych...