Magic Home Sp. z o.o. - dystrybutor luksusowych tapet, tkanin, dywanów i farb - poszukuje:
- obsługa zamówień od klientów B2B,
- przyjmowanie, sortowanie i wysyłanie towaru,
- księgowanie i wystawianie faktur,
- obsługa reklamacji,
- obsługa programu nexo (InsERT).
- znajomość języka angielskiego (min. B2),
- wykształcenie min. średnie,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dokładność i komunikatywność,
- biegła obsługa komputera.
- umowę o pracę,
- pełny etat,
- miłą atmosferę pracy,
- spotkania integracyjne,
- opiekę medyczną,
- stabilną pracę,
- od 3600 zł netto (na rękę),
- pracę stacjonarną.
Podobne oferty pracy
Junior Customer Operations Representative
Arla Global Shared Services Sp. z o.o. /
Are you passionate about creating outstanding customer experiences? Join the Talent Pool for our Customer Operations team at Arla, where we take pride in delivering exceptional service and ensuring smooth operational processes for our customers. How You Will Make...
Pracownik obsługi klienta
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty /
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...
Pracownik obsługi klienta
Firma Handlowo-Usługowa Dorota Kulasz /
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: