Ogłoszenie numer: 10110185, z dnia 2025-08-07

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Obsługi klienta na czacie

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta na czacie
  • Wykonywanie prostej pracy zdalnej przez internet

Wymagania

  • Podstawowa obsługa komputera/smartfona
  • Swobodne poruszanie się po internecie
  • Ukończone 18 lat (posiadany dowód)
  • Wiek między 18 a 30 lat

Oferujemy

  • Wynagrodzenie 1000 zł w pierwszym tygodniu pracy
  • Pomoc na każdym etapie współpracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Brak limitów i wymagań dotyczących wyników
  • Możliwość traktowania zajęcia jako dodatku do głównych zarobków
  • Możliwość, aby praca stała się głównym źródłem utrzymania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

ESline Sp. z o.o. / wielkopolskie, Poznań

Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie...

Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

AGATA Spółka Akcyjna / warmińsko-mazurskie, Ełk

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w...

Client Support Specialist with French

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław....

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Just GYM! / wielkopolskie, Poznań, ul. Starołęcka 42​

Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów...