Firma Dorado jest liderem dystrybucji cateringowej za sprawą niezawodnego serwisu sprzedaży i kompleksowej oferty produktów spożywczych.
W związku z ciągłym rozwojem obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
- Obsługa klientów telefonicznie
- Fakturowanie i raportowanie
- Działania administracyjne
- Praca dwuzmianowa (5:30-16:00)
- Minimum średnie wykształcenie
- Komunikatywność
- Dyspozycyjność i systematyczność
- Samodzielność w organizacji pracy
- Znajomość branży gastronomicznej lub doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowę o pracę na pełen etat
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Unidevelopment S.A /
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Technical Product Advisor with Hungarian
Concentrix /
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...