Ogłoszenie numer: 9964804, z dnia 2025-06-22
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Helpdesk z j. włoskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Świadczenie wsparcia klienta pisanego (e-mail) dla rynku włoskiego.
- Rozwiązywanie problemów klientów, korzystających z narzędzi wewnętrznych.
- Przetwarzanie refundacji oraz zgłoszeń dotyczących RODO.
- Zapewnienie profesjonalnej i empatycznej obsługi.
- Efektywna praca z wieloma systemami.
Wymagania
- Biegła znajomość włoskiego i angielskiego (C1).
- Umiejętności komunikacyjne, analityczne i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna.
- Szybkość pisania i biegła obsługa komputera.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
Oferujemy
- Umowa o pracę.
- Wynagrodzenie: 7560 PLN brutto miesięcznie.
- Szkolenia i rozwój poprzez programy mentoringowe i szkolenia online.
- Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie życiowe itp.).
- Kulturę pracy promującą różnorodność kulturową i integrację.
Podobne oferty pracy
Customer service specialist in the automotive industry with Slovak
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite...
Тревел консультант с знанием русского языка
Concentrix /
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе — будь то планирование поездки или...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...