Ogłoszenie numer: 9804685, z dnia 2025-06-03

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo.
  • Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi.
  • Koordynacja procesów reklamacyjnych.
  • Obsługa infolinii.
  • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w organizacji.

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w turystyce.
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B1+/B2).
  • Biegłość w języku polskim, zdolności pisemne i ustne.
  • Znajomość pakietu Office.
  • Komunikatywność, dokładność, zaangażowanie.
Mile widziane:
  • Wykształcenie w dziedzinie turystyki i rekreacji.
  • Znajomość praw turystyki.
  • Oferujemy:

Oferujemy

  • Umowa o pracę, pełny etat.
  • Szkolenia branżowe i wyjazdy.
  • Atrakcyjne ceny wakacji dla Ciebie i rodziny.
  • Bezpłatne bilety lotnicze i pobyty w hotelach.
  • Bezpłatna podróż poślubna.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie Warta.
  • Karta lunchowa, MyBenefit, Multisport.
  • Dofinansowanie do okularów.
  • Możliwości rozwoju w innych działach.
  • Welcome Pack.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradca telefoniczny w dziale relacji

Coral Travel Poland Sp. z o.o. / śląskie, Katowice

Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów. Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi. Zarządzanie procesami reklamacyjnymi. Obsługa infolinii klienta. Zarządzanie...

Pracownik Działu Reklamacji

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

2025-05-24

Specjalista ds. Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

2025-05-22

Pracownik Działu Reklamacji

Klient portalu Praca.pl / łódzkie, Łódź

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

2025-05-22