Ogłoszenie numer: 9839482, z dnia 2025-05-14
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przyjęcie i rozpatrzenie uwag oraz reklamacji klientów.
- Koordynacja procesu obsługi reklamacji.
- Współpraca z różnymi działami firmy.
- Prowadzenie korespondencji i rozmów z klientami.
- Dokumentacja procesu reklamacji.
- Zapewnienie terminowego rozpatrzenia reklamacji.
- Archiwizacja dokumentów reklamacyjnych.
- Analiza i usprawnianie procesów wynikających z reklamacji.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta.
- Komunikatywność mailowa i telefoniczna.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1.
- Biegła znajomość języka polskiego.
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
- Inicjatywa, terminowość, dokładność.
- Doświadczenie w branży medycznej.
- Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji.
- Szybkość pisania.
Oferujemy
- Umowę o pracę w trybie hybrydowym.
- Możliwość rozwoju poprzez szkolenia i platformy e-learningowe.
- Program poleceń pracowniczych z premią finansową.
- Działalność wolontariacka i rekreacyjna po godzinach pracy.
- Szybki dostęp do transportu publicznego.
- Bezpłatną opiekę medyczną od pierwszego dnia zatrudnienia.
- Dostęp do pakietu sportowego i rekreacyjnego.
- Bezpłatne ubezpieczenie NNW.
- Kursy językowe i dostęp do platformy e-learningowej angielskiego.
- Elastyczność w wyborze benefitów dopasowanych do potrzeb.
- Udział w ekologicznych inicjatywach firmy.
- Programy zdrowotne i profilaktyczne.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Reklamacji
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Medicover sp. z o.o. /
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie...
Specjalista ds. Reklamacji
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Młodszy specjalista ds. reklamacji
Action S.A. /
Twoje główne zadania: Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemach. Monitorowanie obiegu zgłoszeń i terminowości ich rozpatrywania. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia reklamacji. Utrzymywanie niezbędnego kontaktu z...