Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
Opis stanowiska:
  • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych klientów.
  • Tworzenie dokumentacji dla spraw reklamacyjnych.
  • Kontrola terminów i obiegu dokumentacji reklamacyjnej.
  • Wsparcie klientów w procesie reklamacyjnym.
Wymagania:
  • Rok doświadczenia w obsłudze reklamacji lub serwisie.
  • Znajomość kodeksu cywilnego.
  • Umiejętności pracy z MS Office.
  • Komunikatywny angielski.
  • Wysokie umiejętności komunikacji.
  • Sumienność, rzetelność.
  • Skuteczność w działaniu pod presją czasu.
  • Znajomość Baselinker będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Narzędzia pracy.
  • Korzyści dla Ciebie:
  • Bezplatna siłownia i Squash.
  • Parking dla aut i rowerów.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów.
  • Nagrody za polecenie nowych pracowników.
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Karta MultiSport.
  • Imprezy integracyjne.
  • Bufet i bezpłatne napoje (kawa, herbata).
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

Nasze Marki:

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna / małopolskie, Nowy Sącz

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

2025-03-10

Specjalista ds. Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna / mazowieckie, Radom

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

2025-03-09

Specjalista ds. Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

2025-03-08

Pracownik Działu Reklamacji

Klient portalu Praca.pl / dolnośląskie, Jelenia Góra

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

2025-03-06