- Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych klientów.
- Tworzenie dokumentacji dla spraw reklamacyjnych.
- Kontrola terminów i obiegu dokumentacji reklamacyjnej.
- Wsparcie klientów w procesie reklamacyjnym.
- Rok doświadczenia w obsłudze reklamacji lub serwisie.
- Znajomość kodeksu cywilnego.
- Umiejętności pracy z MS Office.
- Komunikatywny angielski.
- Wysokie umiejętności komunikacji.
- Sumienność, rzetelność.
- Skuteczność w działaniu pod presją czasu.
- Znajomość Baselinker będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie.
- Narzędzia pracy.
- Korzyści dla Ciebie:
- Bezplatna siłownia i Squash.
- Parking dla aut i rowerów.
- Dofinansowanie do zakupu okularów.
- Nagrody za polecenie nowych pracowników.
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Karta MultiSport.
- Imprezy integracyjne.
- Bufet i bezpłatne napoje (kawa, herbata).
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Reklamacji
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Specjalista ds. Reklamacji
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Specjalista ds. Reklamacji
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Pracownik Działu Reklamacji
Klient portalu Praca.pl /
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...