Ogłoszenie numer: 10192973, z dnia 2025-09-05

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Nowy Sącz

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

AGATA Spółka Akcyjna / małopolskie, Nowy Sącz

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

2025-09-03

Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta

Credit Agricole Bank Polska S.A. / dolnośląskie, Wrocław, ul. Legnicka 48 bud C-D

Twoja rola Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jakości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności: obsługujesz reklamacje podejmujesz decyzje finansowe zgłaszasz nieprawidłowości. Jesteśmy zespołem zajmującym się...

2025-09-02

Specjalista ds. reklamacji

Elektronika Spółka Akcyjna / pomorskie, Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia

Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi,...

2025-08-28

Pracownik Działu Technicznego (branża budowlana)

GERU Polska Sp. z o.o. / dolnośląskie, Wrocław

codzienna współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Spółki przyjmowanie dostaw farb/ wydawanie farb przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych kontrola realizacji zleceń przez firmy partnerskie kontakt telefoniczny,...

2025-08-28