Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Szamotuły
Numer: StPr/25/0295
OBOWIĄZKI:
- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu,- posprzedażowa obsługa klienta,- kontakt telefoniczny lub e-mailowy z klientem,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: możliwość przyuczenia
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: chęci do pracy


Wymagania inne:

- wykształcenie minimum średnie,- wymagana znajomość języków ze względu na obsługę klienta zagranicznego,- możliwość przyuczenia stanowiskowego w przypadku braku doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,- praca w systemie I zmianowym od poniedziałku do piątku,- pozostałe warunki pracy i płacy do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego kandydata,

Miejsce pracy:

Szamotuły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Podobne oferty pracy

Konsultant Telefoniczny

Grupa Pascal / łódzkie, Łódź

Telefoniczna sprzedaż usług i udzielanie informacji o ofertach. Budowanie relacji z potencjalnymi słuchaczami. Obsługa zapytań od potencjalnych słuchaczy z źródeł online. Zapewnienie profesjonalnej obsługi słuchaczy. Umawianie spotkań. Utrzymywanie...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych. Oczekiwania: wykształcenie...

2025-04-05

Pracownik działu obsługi klienta biznesowego

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie / warmińsko-mazurskie, Iława

Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła...

2025-04-05

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na...

2025-04-04