Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Cieszyn
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów: telefoniczna, mailowa.
  • Zarządzanie korespondencją.
  • Tworzenie kalkulacji produktów i ofert.
  • Fakturowanie.
  • Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym.
  • Wsparcie dla przedstawicieli handlowych.
  • Praca w systemie ERP i CRM.
Wymagania:
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysokie kompetencje komunikacyjne.
  • Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.
  • Komunikatywny język angielski lub niemiecki.
  • Kreatywność, inicjatywa, zaangażowanie.
Oferujemy:
  • Szkolenie stanowiskowe.
  • Praca przy projektach dla międzynarodowych marek.
  • Stabilne zatrudnienie w perspektywicznej branży.
  • Motywujące wynagrodzenie w zależności od osiąganych wyników.
  • Praca biurowa w Cieszynie, z opcją pracy zdalnej.
  • Umowa o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik biurowy z językiem angielskim

DONE Deliveries sp. z o.o. / małopolskie, Andrychów, Stefana Batorego 35

Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

IKEA Retail sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Opis stanowiska Obsługa posprzedażowa, przyjmowanie zwrotów, reklamacji i wystawianie faktur. Obsługa kasy fiskalnej. Procesowanie zwrotów i odstąpień internetowych. Współpraca z infolinią oraz innymi sklepami IKEA w Polsce. Współpraca z ekipami...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...