- Obsługa klientów: telefoniczna, mailowa.
- Zarządzanie korespondencją.
- Tworzenie kalkulacji produktów i ofert.
- Fakturowanie.
- Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym.
- Wsparcie dla przedstawicieli handlowych.
- Praca w systemie ERP i CRM.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysokie kompetencje komunikacyjne.
- Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.
- Komunikatywny język angielski lub niemiecki.
- Kreatywność, inicjatywa, zaangażowanie.
- Szkolenie stanowiskowe.
- Praca przy projektach dla międzynarodowych marek.
- Stabilne zatrudnienie w perspektywicznej branży.
- Motywujące wynagrodzenie w zależności od osiąganych wyników.
- Praca biurowa w Cieszynie, z opcją pracy zdalnej.
- Umowa o pracę.
Podobne oferty pracy
Pracownik biurowy z językiem angielskim
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
IKEA Retail sp. z o.o. /
Opis stanowiska Obsługa posprzedażowa, przyjmowanie zwrotów, reklamacji i wystawianie faktur. Obsługa kasy fiskalnej. Procesowanie zwrotów i odstąpień internetowych. Współpraca z infolinią oraz innymi sklepami IKEA w Polsce. Współpraca z ekipami...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...